Klaar voor vertrek!

5 september 2013 - Tuitjenhorn, Nederland

Met nog minder dan drie dagen te gaan toch maar even een reisblog aangemaakt om iedereen die geïnteresseerd is in mijn reisverhalen op de hoogte te houden van mijn reis en de daarbij horende belevenissen!

De laatste voorbereidingen zijn nu getroffen, aanstaande zondagochtend is het dan eindelijk zover: vanaf Keulen zal ik naar Moskou vliegen om daar op de Trans-Mongolië Express te stappen. Via Rusland, Mongolië en China zal deze trein mij uiteindelijk naar eindstation Beijing voeren.

Na Beijing zal ik per trein verder reizen langs de Chinese oostkust, via Shanghai, met als eindpunt Hong Kong.

Vanuit Hong Kong stap ik deze keer niet in de trein maar ga met het vliegtuig naar Indonesië om mijn reis te vervolgen in deze prachtige archipel.

Ik zal proberen deze blog zo vaak mogelijk te updaten, helaas zal dat soms moeilijk worden, aangezien je op sommige (langere) momenten niet over internet beschikt (denk daarbij aan de momenten in de trein of in de Mongoolse woestijn).

Dit is mijn reis in een notendop, als je af en toe deze blog checkt kom je zeker weten meer (uitgebreide) verhalen tegen!

Groeten,

Tristan